Monday, August 17, 2009

SAD but oso happy coz if he treat u good...

我们已经分开了第四天,我还是这么爱你。。。
N when i c ur msn Pm tat time,
u look like got chance couple wit some1 tat u love oh...
but u told me just write for fun oni,
nevertheless,my feel tell me is not a fun lor....
if reli 1, oso nth geh....
coz wat can i do jek,
just wish u can happy 4ver n 幸福快了。。。。
"有的东西你再喜欢也不会属于你的, 有的东西你再留恋也注定要放弃的."

i just wish u oni....
but if he treat u badly....
rmb it , i will wait u until u marry geh( wat i scare is hard to do it coz not 100% n 我不知道我的未来是how geh)...
i wont give up u easily 1..
coz i promise u to take k u 4ver n alot geh...
i wont break tis promise geh...
maybe we couple tat time reli is my problem lo...tat y oni we break(不会爱)..sry
i believe u wont becoz of tat then break lor...
but
i will use the time we break to improve my comunication ,
了解 girl as much as possible n alot thing ...
somemore chinese got 1 word call :男人不坏女人不爱...
is reli geh oh....reli nid bad abit jor..:D
so regret oh....
gambateh nia....



我對你 這一生 哪個可比
我與你 差一些 永遠一起
邂逅時間場地 似連場好戲
要 自何頁說起

愛太重 深呼吸 欠缺空氣
愛太美 輕輕的 卻載不起
愛情來到時候 似明媚天氣
她走了 突然驟變雪落雨飛

*如果可以恨你 全力痛恨你
連遇上亦要躲避
無非想放下你 還是掛念你
誰又會及我傷悲
前事最怕有人提起
就算怎麼伸盡手臂
我們亦有一些距離

你太遠 該怎麼 說對不起
你太近 一轉身 卻已高飛
快樂也許太短 似場流星雨
一眨眼 就如幻覺怕又記起

我情願我恨心憎你 我還在記憶中找你

No comments:

Post a Comment