Sunday, August 16, 2009

my sweets memories...




i will keep my sweets memories 4ver-4ver geh....n will wait u...

july4, we started at cinema.....
tat movie we watch together is :-
-1st movie-transformer
-2nd movie-terminator
-3rd movie - ur love show :Harry potter^^

Aug 13, we break tat time...i reli 不舍得 n heart pain..:(
but also no choice coz i hormat ur choose...
somemore tat few days c u like not happy n 辛苦 geh,
so i let u go ba....:(
but i can tell u ,
tat the promise i told u,
wont so easy break...i will rmb it as long as 4ver...
anyways we just couple 不是很久,
对很多人来说自不过很短,
可是对我来讲真的感觉到很久...
i love u 4ver yin....
Thks yin,give my life got abit special..
hope still got tis chance to take K u 4ver la..



我在祈祷,
希望我与你能幸福;
分手的那瞬间,
我在忏悔,
懊悔我与你一起走过的日子;
感谢你一路的陪伴;
我知道我某处在受伤;
等哪天我学会了坚强,
不再哭泣,
我会笑着对天空说:
其实我并不脆弱!!
也许是你的放弃,
才让我懂得什么叫心痛,.
滑落的泪水为这逝去的爱情而哭泣,
原来一句分手可以改变以前的关系,
或许缘分天注定,谁也无法修改.
曾经那个诺言是否也不再存在,
风是否在为我转诉,
雨是否代表你给我的回答?
掉头转身走的那刹那,
你可否后悔过?

No comments:

Post a Comment